Wednesday 22 July 2015

Maroon 5 My Icon

Hai, Assalammualaikom. Lama tak menaip? Haaa Ana nak happy sangat sebab Aina dah jumpa penyanyi lagu yang Ana minat selama ni tapi taktahu penyanyi dia. Ehh? Boleh pulak macam tu? Heee mesti laa boleh. Mana taknya. Dulu takpandai moden-moden ni tunggu lagu keluar dari radio or kawan bluetot kan aje. Sekarang makin berjinak dengan Gajet ni. Baru terasa nak cari penyanyi lagu-lagu yang kita minat. Meh Ana senarai lagu yang Kita minat. Manu tahu sama dengan korang ke :) Kalau sama komen sikit tau boleh kita share-share sikit apa yang korang minat. 

Misery
Move Like Jagger
PayPhone
Maps


Oke, ini antara koleksi yang dulu-dulu dok feeling-feeling omputeh ahahaha. Tak sangka! Dia Penyanyi nya!!!! Adam Levine Kumpulan Maroon 5! Gila kau. Oke. sedar-sedar dia dah kawen Hahahaha. Punya taktahu cita la. So, Now kita dah icon yang the best! Ana dah dapat kumpulkan koleksi semua lagu dia dari album pertamanya. Tapi taktahu la kalau-kalau ade yang tertinggal.

Meh nak strory sikit macam mana Ana boleh terlintas nak cai. Hehehe. Mula-mula kita dengar lagu Sugar. Sedap aje. lyrics dia yang penuh dengan meaning yang perhhhh buat Ana mula menggatalkan jai yang tak berapa gatal ni menaip lagu nya di Youtube! Then,,, Bengg! Okkkkk Dia ka!!! Satu hari tu, Ana cari details pasal hidup dia. Even takpandai english sangat sanggup Google Translet ni! Nak faham sangat-sangat. 

Then, patah hati sikit.Dia dah Married! With Behati Prinsloo. Oke takpe asalkan dia Happy dengan Family dia. Ana tetap minat album dia, And Hope lebih banyak lagi lagu yang bermeaningkan perkara-perkara yang baik-baik aje. 

Taksalahkan? Nak minat? Asalkan tak lupa diri oke. 


Adam Levine And Behati Prinsloo Album Animals :)


They The Best Team Ever!

No comments:

Post a Comment